Ochii și ficatul

Ochii și ficatul

Alimentele de care au nevoie ochii și ficatul nostru

Ochii și ficatul – ce trebuie să includeți în dieta dumneavoastră, astfel încât ochii să fie sănătoși.

Morcovi.

Morcovul și sucul de morcov sunt un remediu minunat pentru vedere.. Morcovii contin o cantitate foarte mare de vitamina A.

Organismul nostru nu trebuie să consume zilnic cantități mari de vitamină A, deoarece este depozitat în ficat ca rezervă.

Prin urmare, 200 de mililitri de suc de morcovi sau 5 morcovi pe săptămână sunt suficienti pentru a satisface pe deplin nevoile dvs. de beta-caroten și vitamina A pentru o vedere excelentă.

Vă sfătuim să mâncați numai astfel de morcovi, cei cultivati în condiții ecologice, deoarece absorb toate substanțele din sol.

Morcovii din supermarketuri sunt tratați cu îngrășăminte chimice dăunătoare și pesticide, precum și cu substanțe chimice sintetice de o nouă generație care au un efect extrem de distructiv asupra sistemului nostru imunitar.

Spre deosebire de omologul său “comercial”, morcovul ecologic are un gust dulce natural și conține de patru ori mai multe vitamine, minerale și microelemente benefice și, în consecință, puterea de vindecare este mai mare.

Morcovi.
Ochii și ficatul au nevoie de Morcovi.

Semințe.

Semințe de floarea-soarelui sunt puterea vitală a naturii. Și vom absorbi această putere când le mâncăm. Semințele de floarea soarelui sunt o hrană excelentă pentru ochi.

Acestea conțin vitamina B2, care ajută la prevenirea și depășirea fotofobiei. Sunt bogate în vitamina D – vitamina soarelui.

Floarea soarelui își întoarce mereu capul spre Soare, ca urmare, semințele absorb o cantitate mare de radiații luminoase benefice prntru organism.

Mănânca 1 lingură de seminte de floarea-soarelui zilnic, fie în terci, fie separat, înmuindu-le cu o zi inainte, si veți observa în curând cât vă va îmbunatăți toleranța la lumina soarelui.

Puterea ierburilor

Ceaiurile din plante preparate din afine, afine și zmeură, precum și morcovi, contribuie la mentinerea vederii.

  • Pătrunjelul conține vitamina B2, care îmbunătățește vederea.
  • Ceaiul făcut din rădăcini de păpădie ajută foarte bine in miopie.

Lemnul dulce

“Folosiți lemn dulce după treizeci și cinci de ani ca profilactic împotriva tulburărilor de vedere legate de vârstă.”

Alimente care curăță, întăresc și vindecă ficatul și ochii.

Următoarele legume, fructe și semințe vă vor întări și vindeca ficatul, ochii și sistemul imunitar:

cartofi dulci, dovleac, cartofi, roșii, morcovi, sfecla, frunze de păpădie, țelina, varză, broccoli, fasole, mazăre verde, măsline, ridichii, ciuperci, struguri, afine, zmeură, prune, mango, grapefruit, lămâi.

Utilizați și alte legume pentru a vă diversifica dieta. Legumele verzi contribuie la îmbunătățirea calității vederii și la prevenirea inflamației.

Cerealele integrale conțin un complex de vitamine B care întăresc nervii optici și întregul sistem nervos.

  • Hrisca restabileste si vindeca celulele si tesuturile.
  • Orzul ajută la tratamentul tumorilor și inflamațiilor.
  • Ovăzul este bogat în proteine, dă strălucire ochilor și părului și, de asemenea, intaresc unghiile.

Pește

Aportul de omega 3 din pește și vegetale a fost asociat cu un risc scăzut de a dezvolta două probleme legate de ochi: degenerarea maculară și uscarea cronică a ochilor.

În cazul degenerării maculare (o problemă cronică a ochilor în care materialul din centrul retinei din spatele globului ocular începe să se deterioreze și duce la pierderea vederii), s-a demonstrat că două porții de pește pe săptămână pot reduce semnificativ acest risc.

Citește și:

Ochii și ficatul
Ochii și ficatul

Merită și prietenii tăi să stie ASTA. Informează-i acum!

Dacă v-a plăcut acest articol, alaturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook. Dacă doriți să vă faceți o programare la Clinica noastră sau doriți să aflați mai multe detalii, ne puteți contacta direct la numerele de telefon disponibile în pagina de Contact sau pe binecuvântareaplantelor.

Related Posts

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: