În ce alimente se găsesc grăsimile bune.

Alimente bogate în grăsimi bune

Alimente bogate în grăsimi bune – Află ce recomandă medicii

Din ce în ce mai mulți medici recomandă alimentele bogate în grăsimi sănătoase, care vă țin departe de boli, dar și de kilogramele în plus.

Grăsimile sunt de 3 feluri: nesaturate, saturate și trans. Cele saturate sunt bune pentru inimă, lichide la temperatura camerei și se găsesc în nuci, semințe, uleiuri vegetale și fructe de mare.

Cele saturate sunt solide la temperatura camerei și se găsesc în proteina animală, carne, unt, dar și în uleiul de cocos și în cel de palmier.

Grăsimile trans sunt grăsimi lichide aduse în stadiu solid printr-un proces numit hidrogenare. Acestea se găsesc în alimentele prăjite, în mâncarea procesată și cea de tip gustare ambalată. Acestea sunt nocive inimii.

Alimente bogate în grăsimi bune

Medicul nutriționist Brianna Elliott spune că importantă este sursa de unde provine grăsimea. Cele din alimentele procesate nu ne fac bine, spre deosebire de cele care provin din avocado sau din carnea animalelor hrănite ecologic.

Alimente bogate în grăsimi bune - Uleiul de măsline
Uleiul de măsline

Aceasta este de părere că uleiul de măsline este un exemplu de grăsime sănătoasă. Scade riscul de a dezvolta boli ale inimii, cancer sau diabet.

Peștele
Peștele

Un alt aliment foarte bun pentru organism este peștele. Cele mai recomandate tipuri de pește sunt: somon, hamsii, hering, sardine, stridii, păstrăv și macrou.

Alimente bogate în grăsimi bune - Avocado
Alimente bogate în grăsimi bune – Avocado

Avocado este uimitor. Face minuni în organism, combate bolile de inimă, diabetul, colesterolul mărit și poate fi consumat la orice oră, de dimineața până seara.

Ouăle
Ouăle

De asemenea, ouăle sunt o sursă grozavă de omega, prezentând o proteină de calitate.

Nucile reprezintă gustarea ideală. Bogate în aminoacizi, vitamina E și grăsimi bune.

Nucile
Nucile

Uleiul de cocos. Cu o reputație proastă acum ceva timp, întucât conține grăsimi saturate, acum este din nou pe val. Cum acidul lauric este grăsimea saturată principală, acid cunoscut pentru proprietățile antiinflamatorii și antibacteriene, a revenit pe lista bună. Grăsimea din uleiul de cocos este stabilă și se metabolizează diferit de alte grăsimi saturate rele. Se poate găti la temperaturi ridicate și este un ulei excelent, atât pentru uz intern, cât și extern, iar prăjiturile preparate cu ulei de cocos sunt delicioase.

Uleiul de cocos.
Uleiul de cocos.

Ciocolata amară. Specialiștii au dovedit că este foarte benefică, protejează inima și este indicată zilnic, doar o pătrățică.

Ciocolata amară.
Ciocolata amară.

Conform doctorulzilei.ro, alimente bogate în grăsimi mai sunt măslinele, iaurtul grecesc, semințele și brânza de calitate.

Merită și prietenii tăi să stie ASTA. Informează-i acum!

Dacă v-a plăcut acest articol, alaturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook. Dacă doriți să vă faceți o programare la Clinica noastră sau doriți să aflați mai multe detalii, ne puteți contacta direct la numerele de telefon disponibile în pagina de Contact sau pe binecuvântareaplantelor. photos.google.com, Foto 123rf.com

Alimente bogate în grăsimi bune
Alimente bogate în grăsimi bune

Related Posts

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: