
Salutare, ieri am fost la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, prezent la prima ediție Instacamp, un eveniment cu și despre instagram, înghețată, networking și creativitate!
Instacamp 2018 – voi completa articolul despre
AGENDA Instacamp 2018 ARATĂ AȘA :
10.00 – 11.30 | How to optimize your Instagram account
12.30 – 14.30 | How to use the power features of Instagram
14.30 – 15.30 | Pauza de prânz
15.30 – 17.00 | How to be authentic in Instagram Era

Nu uita să dai un follow și aici:https://www.instagram.com/fizioterapiecraiova/
Live Sesiunea 1 Instacamp 2018
O sesiune introductivă care aduce un checklist valoros atât pentru cei cu puțină experiență pe Instagram, cât și pentru cei care acum își cresc conturile.
Vorbitori:
- Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys
- Alex Damian, Fotograf & Blogger
- Ruxandra Babici, Digital Marketer, Freelancer
INSTA STARTER – Care sunt lucrurile de bază pe care trebuie să le urmezi când pornești un cont de Instagram – by Manafu Cristian
Cum funcționează algoritmul Instagram? După 6 criterii:
- Usage (cât timp petreci)
- Numărul de urmăritori
- Frecvența
- Relația
- Cât de des este distribuit conținutul
- Interes
Profilul de Business pe Instagram aduce în plus Insights, Instagram Ads, promoted Posts, add links on Insta Stories (dacă ai mai mult de 10K urmăritori ).
Cristian Manafu ne întreabă dacă ne-am ales o nișă, acestea fiind nișele despre celebrități, fashion, beauty, health, travel, food, business (cont de branduri mici, făcute de oameni entuziaști).
Ce reguli de compoziție și tehnici foto trebuie să ai în vedere când fotografiezi cu telefonul
Alex Damian, Fotograf & Blogger ne vorbește despre 3 reguli de bază în fotografia cu telefonul mobil.
- Inspiră-te!
- Fii la același nivel cu subiectul!
- Schimbă perspectiva! 3D – 2D
Cu ce fotografiem? Smartphone sau DSLR? Dacă sunteți la început, cu mobilul, ca să vă dați seama dacă vă place, fără să investiți într-un DSLR sau mirroless.
Ce tip de telefon să alegem? Orice Smartphone cu o cameră bună, Huawei, Samsung, iPhone. Investiți într-un telefon cu două obiective!
- Ștergeți lentila aparatului înainte de a îl folosi, de fiecare dată!
- Țineți telefonul în poziție verticală!
- Pentru un portret reușit, țineți telefonul la nivelul pieptului!
- Sfaturi extra: 50% creativitate + 50% socializare / 80% focus pe o platforma de bază
Ruxandra Babici, Digital Marketer, Freelancer vorbește despre ce instrumente ai la îndemână pentru a crește contul de Instagram:
Pe lângă conținut de calitate, interacțiune și consecvență, aveți nevoie de:
WORD OF MOUTH – Oamenii care vorbesc natural despre voi ( organic, creșterea lunară este de 1%).
MARKETING – Instagram Ads, YouTube / Facebook
INTERACTION – Socializare autentică, like, comment, follow, direct message
RECOMANDĂRI
- Conversie – comunitate, unde vreti sa conduceți comunitatea? YouTube? Blog? newsletter?
- Strategie – de ce vreți mai mulți followers, care e obiectivul, pentru cine sunteți, pentru cine nu sunteți
- Personal branding – reputație; care e promisiunea voastră; ce oferiți?
Live Sesiunea 2 Instacamp 2018
12:30 – 14:30 – How to use the power features of Instagram
O sesiune avansată cu idei și instrumente pentru a oferi o experiența multimedia completă pe Instagram și de a atrage audiența dorită.
Vorbitori:
- Mihai Baloianu, Visual Marketer, Baloianu Visuals
- Valentin Vesa, Social Media Strategist, Sucuri Inc.
- Silvia Dragsan, Senior Relationship Manager, Webdigital
Mihai Baloianu prezintă tips, tricks & apps pentru Insta Stories. Specializat pe fotografie de produs, generează conținut digital pentru companii importante.
De ce Insta Stories?
- Oferă mai multe modalități de promovare pentru conținut creativ.
- Nu țin cont de ora, căci durează 24 de ore.
- E mult mai ușor sa fii descoperit de potențiali followers.
- Este un canal Social media care crește foarte mult, sunt peste 400M useri care fac Stories.
6 idei populare pentru Insta Stories:
- Muzica
- Distribuiți o postare sau un story al unui prieten.
- Puneți întrebări urmăritorilor.
- Faceți mini interviuri cu persoane din anturaj sau zona în care activați, programate tot pentru o zi anume.
- Un proces mini-tutorial step-by-step prin care să atrageți atenția, în funcție de nișă.
- Creați o serie de postări pe care să le faceți săptămânal, în aceeași zi (ex un top al preferințelor în muzică, restaurante, etc).
Silvia Dragsan, Senior Relationship Manager, Webdigital, spune că trebuie să ai profil de Business ca să faci campanii pe Instagram.
Stabilește obiectivul campaniei (followers, views, Likes)
Cum te promovezi pe Instagram?
Pentru Facebook: Brand awareness, reach, website trafic, app installs, post engagement, video views, lead generation
Facebook Business Manager & Instagram Mobile app
Cum selectezi audiența?
Pe Instagram mobile app: doar după vârstă și sex, locație. Interese sau similar cu urmăritorii voștri.
Vali a descoperit fotografia în urma cu 10 ani și de atunci se află într-o călatorie vizuală continuă. Concluzia speech-ului lui a fost: Conținutul este cel care vă recomandă, faceți conținut bun, de calitate, trimiteți mesaj către brandul sau compania de care sunteți interesați!
După o pauza de prânz sau networking, fiecare cum simte, continuăm cu:
Live sesiunea 3 Instacamp 2018
O dezbatere relaxată și spumoasă cu unii dintre cei mai urmăriți români pe Instagram, persoane publice și influenceri care vor vorbi deschis despre lumea Instagramului dincolo de zecile de mii de followers.
- Ana Morodan, Online Entrepreneur
- Sânziana Negru, Blogger
- Radu Valcan, Actor
- Nicolai Tandru, Chef, La Cantine de Nicolai
- Codin Maticiuc, autor
- Ileana Badiu, Owner Super40
- Raluca Hagiu, Editor-in-chief Unica
Vă recomand live-ul de pe www.instacamp.ro, este imposibil de redat în scris această discuție liberă.
Partenerii oficiali ai Evensys la acest eveniment vizual au pregătit o mulțime de activări pentru participanți, la câteva am participat.
Să ne citim cu drag, nu uita să ne urmăreşti pagina de Facebook, contul de Instagram şi să dai share articolului, dacă ţi-a plăcut, desigur!
1 thought on “Jos Pălăria la prima ediție Instacamp 2018”