Dieta de slăbit

Dieta de slăbit

Dacă vei lua câteva kilograme în plus după Sărbători, nu trebuie să intri în panică.

După meniul bogat din timpul Sărbătorilor acul cântarului atârnă mai mult, semn că am luat în greutate. Urmează această dietă simplă, echilibrată şi detoxifiantă care te va ajuta să revii rapid la greutatea ta ideală.
dieta pentru slăbit
dieta pentru slăbit

Dieta este o parte importantă a stilului nostru de viaţă. Pentru supraponderali, kilograme în plus măresc foarte mult riscurile apariţiei diabetului, a bolilor de inimă, a hipertensiunii arterială şi chiar a unei game largi de forme de cancer.

Primul pas şi cel mai important, este să renunţi la mâncarea care te îngraşă şi te face să te simţi rău, aşadar eliminarea completă a mâncărurilor făinoase.

Apă caldă cu lămâie

Bea un pahar cu apă sau cu limonadă, la micul dejun imediat ce te trezeşti, pe stomacul gol, bea un pahar de apă (200) călduţă în care ai stors jumătate de lămâie, în fiecare zi: unul din fructele dvs. preferate, orice altceva în afară de struguri sau banane.

Pentru prânz  nu trebuie să fie mai târziu de ora 13:00

program de dietă
program de dietă

La masa de seară, trebuie să mănânci ceva uşor doar salate. Acestea pot fi făcute din: roşii, castraveţi, ardei capia şi salată verde.

Dacă vrei să ai un corp perfect tonifiat la sfârşitul perioadei de slăbire, este indicat să faci mişcare minimum 30 minute pe zi: dans, mers sau orice altă activitate sportivă care vă place. O dietă de slăbit fără puțină mișcare nu prea se poate. Iar mișcarea îți îmbunătățește viața.

Dieta de slăbit
Dieta de slăbit

Pentru obţinerea rezultatelor vizibile într-un timp relativ scurt, nutriţioniştii spun că trebuie să mâncăm trei mese principale şi două gustări în fiecare zi.

În acelaşi timp, mişcarea nu trebuie să lipsească dintr-o dietă echilibrată. Astfel, 30 de minute de sport în fiecare zi sunt necesare pentru obţinerea rezultatelor de durată.

Ce nu ai voie să mananci

  • Fără gustări între 8 pm şi 8 am
  • Fără lactate (cu excepţia iaurtului grecesc)
  • Fără cofeină (doar ceai verde)
  • Fără alcool
  • Fără zahăr alb
  • Nici un fel de îndulcitori artificiali (asta include şi sucurile dietetice)
  • Carbohidraţii (nimic în afară de orezul integral)

Reguli pentru dieta de slăbit

  • Exclude complet din meniu alimentele rafinate: zahărul, făina, sarea extrafină, margarina, uleiul rafinat.
  • Exclude din meniul zilnic alimentele cu aditivi (E-uri)
  • Alimentele permise în timpul dietei sunt cerealele integrale, fructele, legumele zarzavaturile, lactate dar preferabil cele fermentate (iaurt, chefir, sana, lapte bătut, brânză de vaci), ouă (3 pe săptămână), ciuperci, miere, peşte (2-3 mese pe săptămână), carne (1-2 mese pe săptămână)
  • Alimentele pe care le consumi trebuie să fie de cea mai bună calitate: bio sau tradiţionale
  • Ideal, ar trebui să iei 2 mese pe zi: între orele 10-11 şi 18-19, pentru a nu suprapune fazele de ingestie, absorbţie, metabolizare şi eliminare
  • Dimineaţa pe stomacul gol, bea 300-400 ml de apă plată
  • Între mese, consumă sucuri proaspete sau ceaiuri de fructe
  • Cerealele, legumele, carnea şi peştele se prepară cu tratamente termici uşoare: cuptor, aburi, fierbere. Celelalte alimente se consumă crude, cu excepţia persoanelor care au afecţiuni gastrointestinale
  • În alimentaţie trebuie să predomine cerealele şi fructele
  • Cantitatea porţiilor se calculează în funcţie de obiceiurile alimentare din trecut: pentru a pune organismul în dificultatea şi pentru a-l determina să consume din rezervele proprii, trebuie să te raportezi la propriile obiceiuri alimentare şi să reduci cu 25-50% raţia alimentară faţă de obiceiul de până acum
  • Foarte important: trebuie să mesteci îndelung fiecare bol alimentar (de 10-15 ori) înainte de a-l înghiţi
  • Mergi pe jos (la pas) câte 30-60 de minute zilnic.

Dacă aveți nelămuriri sau dacă doriți o programare, nu ezitați să ne contactați. Programările pentru tratamente se pot face inclusiv sâmbata și duminica! La cerere, facem evaluări și la domiciliu.

Daca v-a plăcut acest articol, alaturați-vă, cu un Like, comunității de cititori de pe pagina noastră de Facebook.

Distribuie acest articol pe facebook,  alte articole publicate: Și avem așa:

Related Posts

4 thoughts on “Dieta de slăbit

  1. Pingback: Sportul
  2. Pingback: Te simți obosit

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: